Banditrock Kryssningen!

Nu har jag skaffat blogg som alla andra för att dela med mig om min vardag!
I helgen var jag och min älskling på kryssning, banditrock på båten silja line med två kompisar! . Det var som en festival ungefär, fulla punkare o hårdrockare överallt men det var riktigt roligt! Vi käkade gott o mådde gott! Rummen var väldigt skabbiga men det var trevligt endå. Jag o älskling har bestämt oss för att satsa nu och vi ska härifrån och när jag börjat jobba så ska vi börja boka in konserter lite längre fram, det är så sjukt kul och man har nåt att se fram emot, denna kryssningen bokade vi ju för säkert 2 månader sen så de kom som en glad överraskning!
snart är det dags för studenten och ingen kan vara lyckligare än jag som äntligen efter 4 år ska få gå därifrån o inte plugga på många många år, vet ju inte ens vad jag vill bli så de är lika bra att jobba tills man hittar nåt som fångar ens intresse rejält! Just nu har jag några drömjobb jag verkligen vill men som säkert aldrig kommer inträffa: Jag vill jobba på body shop! värsta roliga jobbet! Ett butiksjobb skulle vara mer än underbart om jag fick! men då måste jag ju känna nån som känner nån vars grannes kompis brors sambo känner nån som jobbar där o kan få in mig! Men de vore så kuul att dra iväg o jobba me nåt man verkligen skulle stortrivas med! Klart jag är lyckligt lottad som har ett jobb i sommar som många skulle kunna slå sig blodiga för att få, visserligen ett städ jobb men jag får nästan 100kr per timme o jag slutar vid 15 tiden o har sedan hela kvällen på mig att göra nåt me vännerna o sånt.. synd bara att Martin har helt olika tider, han börjar oftast vid 13tiden o slutar vid 21 tiden o jag börjar kl 6 och slutar kl 15.. kommer inte bli så mycke middagar ihop, men men.. det kommer gå det med!
Och jag måste plugga hårdare på körkortet, jag måste ha det! Jag får plåga mig med tanken på att cykla vid 5taget på morgonen eller plugga nu o åka bil på morgonen, för jag har pengar som jag får köpa en bil för, inte massvis me stålar men det räcker mkt väl till en bil, det är mitt vuxen konto som jag inte fått tillgång till ännu, det ska inte gå till kläder säger mamma så de får vara i hennes trygga händer ett tag till, jag som älskar att shoppa! ska till sthlm på fredag o köpa studentklänning,skor, väska o sånt! kuul!
Älskar dig M.j!!
Thats it! Nu ska jag sova! Godnatt!
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0