............

ledig är man och rastlös är jag!
jag håller på med jobbsökandet för fullt och de ser väldigt 50/50 ut just nu,visserligen vet jag ju ingenting om vad som kommer att ske nästa vecka, vem vet om ja sitter här hemma o är mera rastlös eller om jag börjat på ett nytt jobb?

över till ngt helt annat.
Vi ska bli föräldrar? just nu disskuterar jag o Martin om vi ska ta ett steg tillsammans o köpa en bebis? vi funderar på att bli kattägare tillsammans.. mycket om och men, men vi tror att vi ska kika i helgen vidare om den saken. Man vill ju vara med den så mycke som möjligt liksom..o sen vill man ju att den ska trivas här i våran 2:a..
sen funderar jag på vilka ställen jag ska åka till i morgon, vilka ställen de är värt att lämna cv på.. känns som att vissa butiksjobb är de bara o hoppa över,dom vill ju självklart hjälpa sina nära/vänner/bekanta att få jobb istället för nån som kommer med ett cv i handen som dom inte känner ens... men men,de är bara o kämpa vidare. Jiust nu sitter ja inlindad i en filt här i ena soffan,Martin i den andra o han kollar på en film med vårat hemmabioljud grejsimojs o de dånar verkligen i hela jävla lägenheten,bra ljud,jobbigt för öronen o mina stackars nerver,hoppar ju till var o varannan sekund här pga allt skrik,pangande osv..blir nog sängen strax.. är sjukt trött fastän ja är ledig denna vecka,eller ska eventuellt rycksa in på torsdag o fredag.. får se om min chef behagar att ringa.

köpte en snygg tröja idag och mascara.. skulle ju ha handlat den där stickade ja spanade in i fredags,fanns den kvar idag? ehh nej! fan fan..men men..
nej nu orkar ja inte skriva mera,kort o gott en uppdatering från mitt lilla liv. Jag gillart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0