....

Nyss skrev jag ett jätte långt inlägg här om mig själv,hur jag vuxit som person, Hur mycke ja älskar mitt samboliv osv. Men sen så raderade jag allt, för det är verkligen ingen som ska behöva läsa mina innersta privata tankar om allt o alla. o nu kanske ni undrar varför i helvete jag har en blogg då? o varför har jag det ens? jag har kommit på de, att ju mindre jag finns på datan,på alla communitys, ju mera får ja ut av mitt liv,har mera o viktigare saker än att skriva massa saker på nätet som folk ja inte ens känner ska läsa. Oj vad arg jag låter nu! men så är inte fallet. Jag är tvärtom riktigt glad idag! och ja har snart slutat sommarjobba och Martin hade lämnat en snuttislapp i morse, tihiii.. min mysiga älskling! ja har ett svagt minne av att ja vakande i natt, gick upp o la mig i hans famn i natt för han låg o kolla på tv o somnade på mindre än en minut! Myyys. och dessutom så skrattade jag o min arbetskompis som slutade idag åt en väldigt kul sak ja trodde i morse. Jag låg verkligen helt i mina egna tankar när mobilens alarm ringde i morse, jag vet att ja helt till 11000% trodde ¨på detta o att ja tänkte: äsch det där tar faxen!
haha, faxen? vafan fick ja de ifrån? vi har inte ens en fax, ja vet knappt hur en sån fungerar! hahah.. jaja, lite panki till jobbet, jobba hela dagen,sen hem till min Sara o snacka massa,sen till Martins jobb, åkte me hans pappa en bit för att hämta cykeln,hem,kika på tv,sitta här o blogga onödiga inl'gg och ja ska nu in i duschen,sen platta mitt förjävliga hår o sen tillbaka till Martins jobb för vi ska åka våran fin fina bil som ibland lever sitt egna liv och vi ska in till stan när han slutat o handla mat o gotta ikväll! Wohooooooooooo jihoooooooooooooooo! (Mitt nya blogg-skrift-motto) =P
Nej thats it! Älskar mina vänner, Min perfekta o bästaste o gulligaste Martin, min fina familj,alla djur o sen älskar jag att träffa på bebisar, man blir alltifd lika varm i hjärtat! meeej vill ha!! o då menar jag alla bebisar, kattungar,nyfödda människobarn (haha fan va dumt de där lät då?!), hunvalpar, små igelkottsbebisar som bor under våran trapp o ja, praktiskt taget allt som är litet,ynkligt o helst ulligt/gulligt eller mjukt är otroligt charmigt!=)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0