Yeeey!

I morgon är de fredag! o ingen kan vara mera lycklig än lilla jag, äntligen är denna veckan snart slut av hårt arbete, men jag är stolt över mig själv att jag klarat alla dessa dagar o nu är de bara 22dagar kvar där, eller iaf slut på sommarjobbet, jag kommer väl eventuellt jobba timmar där men mera klarar jag inte,måste söka flera jobb nu! har ju inte lilla trygga eskilpälskling o gå till längre.
Idag har jag jobbat,kört bil,handlat flera gröna växter, (och ja,jag tänker vattna dom!=p),sen har jag powernappat i typ 15min när ja kom hem,gräddade egna pannkakor,dammsugit,diskat,torkat,dammat o grejat här hemma. var nyss ute på en liten promenix och vips så var godissuget stillat, jag måste verkligen tänka mig för nu. Men i höst blir de bodypassen igen och Ida ska också fixa ett gymkort som jag har,blir lite roligare o träna då!=) ska träffa Adeline i helgen o fika,ska bli trevligt! var länge sen! o ja måste hinna träffa bella också, o sandra o sara vill ja träffa snart men hon jobbar i helgen!:/ så nu ska jag duscha o gå o lägga mig!!

Just like the sun lights up the earth,
You light up my life. I love you M.J <3

   


                             

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0