de var ju ett tag sen nu!

Jiess en liten uppdatering kanske då..
Martin blev kanon lycklig över sin födelsedagspresent, de var så att han bokat tid för att göra en till snygg tatto men sen var de så mkt räkningar för han denna månad så då fick han med en liten tår,eller nåt sånt boka av den.. men då, har han världens generösaste o snällaste sambo,nämligen jag som har pengar och glatt betalar 1500kr och snackar in mig hos hans tattokille som säger att han ska ge Martin en tidigare tid..hoppas de blir så nu,annars så blir de väl i januari..:)
Sen har ja jobbat jobbat o jobbbat. köpt massa julsaker har ja ju gjort också, riktigt snyggt här hemma, inte för mkt utan riktigt mysigt!=)
denna vecka har ja jobbat,tränat flera ggr,vilket ja ständigt sagt åt mig själv att göra o nu har ja gjort de som jag sa o de känns bra. så ikväll blev en flottkväll me godis o dricka till idol finalen, ja vet inte vem ja tycker ska vinna egentligen. gillar ju amandas röst som fan men inte hennes attityd så ja håller nog på Marie.
Min älskling är o spelar poker på klubben o sen kommer han hem ikväll/natt!:) ja ska försöka hålla mej vaken o sen bädda ner oss båda i soffan.. ja försökte med sudden men han ville inte : (
jaja nu är de äntligen helg o ja jobbar inte på måndag,skööönt! ska träffa Madde o fixa lite me julklapparna,hihi..;)
Måste handla bebiskläder också, till mitt kusinbarn,ska bli underbart att få träffa henne snart igen.. lägger in en bild på oss från förra året..



och till alla mina vänner, minns ni de här då??;P




Min första lägenhet på 19kvadrat...(med på bilden är min bebis som min mamma fick när ja flytta,lilla Igor)


emelie minns du? hahahaha... ("Liten halmhäst 9.50:-")


sandra o mina förfester i den lägenheten,hahah.. så snygga vi är då! eller inte!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0