Juldagen..

Japp igår va det julafton och de va trevlans med god mat o familj o släkt.. som en helt vanlig jul med andra ord;)
Idag blir de inte krogen men kommer nog bli lite festligare iaf hemma hos några vänner..hoppas vi kan ha middag också..:)
Här kommer några av alla mina klappar..

 hela dvd boxen av desperate housewifes
 escada parfymen och så örhängen av min baby!
 presentkort
 soda stream

 Lasse Åberg glas..

 och pengar, de är det jag behöver och de fick jag.. sen var de en massa småsaker som hudvårdprodukter,foton av mitt kusinbarn,tofflor,smink m.m. de var en lyckad afton! och jag är ledig, de är de bästa! ja är ledig in i januari också,sköööönt de ska bli! och våra flyttplaner,gåneriviktprojekt ska ta vid.. ihh cant wait!!=)
Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0