ledighet!!

ahh äntligen!! Nu är de mys fredag, men jag är själv hemma med en gullig kille, som för tillfället jagar sin svans? den andra gulliga killen är o spelar.. men han komemr nog snart.. snart är de julafton o jag har inte köpt alla julklappar! men de får ja ta o göra när ja får lön.. måste förnya mitt gymkort också..har kikat på en film ja va o hyrde förut på rixvideo, de var en van veetaren film, typ som beck o wallander.. ja har ju sett alla beck o alla wallander vilket är tråkigt för ja älskar såna filmer men nu har ja hittat en ny ja kan börja följa, de gick ju på tv4 men de blir så sent så de har jag ju inte följt! suckpuck..blir till o hyra men de gör inget..:P
Nej nu ska ja gå o platta håret,smöra in mig o sen gå o lägga mej o läsa o vänta på min M.. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0