Lucia...

Idag är det den 13 december, jag har jobbat och kännt mig otroligt jävla trött,alltså jag är helt sanslös,ja vaknar inte ens längre av min väckarklocka så min mamma får ringa till mig o säga åt mig att gå upp, seriöst när hände detta att ja inte ens kan vakna? aja.. ska föröka lägga om allt nästa vecka,kommer väl aldrig hända annars.. men i morgon är de äntligen fredag! lyckofredag! ja ska fan försöka göra så mkt så möjligt,träffa kompisar så mkt ja kan nu.. de blir trevlans. Nej ikväll är de min o älsklings tv kväll, alla typ hatar torsdagar men inte vi.. de e ju lyxfällan,efterlyst och insider.. lite av våra favvisar,haha...=)
de funkar ju inte att logga in på mongo msn så då skiter jag i de. I morgon blir de julbord på ´jobbet fast tydlogen så var de inte så mkt gott enligt endel på jobbet men men,återstår att se.. men bara de finns lax så är ja nöjd, och så ska ja dricka julmust.. jaja,intresant läsning..
min babe kommer hem om 6-7dagar, helt lite tid ju!! ja måste hinna köpa resten av julklapparna, kanske ska ta med Martin till stan eller kanske till västerås i helgen? haha,han kommer säga fet nej eftersom han hatar att springa omkring i butiker, men om ja säger att de finns gratis mat o fika (alltså jag som betalar) så kanske han vill,muta lite.. haha man kan alltid försöka. o s¨å ska ja muntra upp han ikväll så ja sa att vi skulle köpa mat o då lät han lite gladare,men ja förstår han,inte kul de där,man blir ledsen så ja är också lite ledsen men men.. de är rätt beslut o de vet han..
Nej thats it. Nu börjar lyxfällan här..
-puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0