mmm...

Idag har ja bakat pepparkakor,som tur var hade ha sällskap av Madde också som var här o fika o vi fixa de sista med våra julisar,hihii,kommer bli kanon bra ju!
sen har ja tvättat,håller på me maten nu o M är o spelar men han kommer väl snart också, fan kan knappt fatta att de är julafton på måndag,känns verkligen skumt att detta år gick så fort. och vad har hänt då som e viktigt? o vad blir viktigt till nästa år?
i år har de mesta tiden bestått av jobb,lite mini semestrar,vänner o de bästa av allt,körkort,student,köpa egen bil,köpa katt o ja,säker saker ja glömt nu men iaf:P
Ja o sen har de tagits stora beslut också,både jobbiga o bra, o de bra är att nästa år kommer bli helt tok bra me flytt o allt.=)
De ja gått o tänkt på i flera veckor är att min Sandra kommer hem o de är tom idag dom flyger hem! o alla julklappar som ja har kvar att köpa,ska göras på fredag efter jobbet!
sen är de jul o ja är helt ledig! ska dock jobba 3 dagar efter nyår,den där ons,tors o fredagen men sen drar komvuxen igång o ja ska satsa på att höja mina betyg o sen söka högskola. känns som att mina planer börjar ta vid, nu är de läge att börja förändra de jag vill. så jag ska börja på bodyjamen igen i vår, o såklart fortsätta me gymmet.. men de är dags att börja satsa på en hälsosammare o förhoppningsvis smalare Moa, de ska gå.. ja har sett de på bild, precis innan ja o Martin blev ihop,så vill ja ha de.. o så ska de bli!
Nej nu är maten klar strax! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0