myspys..

Igår var de tjejkväll hos Bell med sandra o vic.. de va kul men ja var så himla trött så ja följde inte med ut, åkte hem till min lilla skruttis ist,haha lilla tönten ja är;)  men eftersom ja körde så drack ja inget o kände inte riktigt samma energi men ja kul iaf.. o de är ju de som räknas..=)
sen idag skulle ja vilja få tag i min Emslem,men hon har mobieln avstängd? hon skulle ju få en julis av mej,!=/
men men,vi får se hur de blir.. sen ska ja till Madde o vi ska ut till min familj o hämta julgranar..:D pynta ikväll o mysa så mkt som möjligt med min Martin..  fan skulle verkligen vilja ha en ny skiva i bilen, lyssnar bara på alice in videoland o de ä ju bara 11 låtar på skivan så den går om o om igen,haha..=P O sen ska ja köpa lite the påsar på kahls till mina söta"stor kusiner".. men måste duscha nu o sen in till stan.. o vi får se om ja bloggar  innnan jul annars skriver ja God jul till alla mina vänner som läser detta.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0