dagens händelser.

Vaknade vid 10 taget och gick upp,åt frukost,duscha,platta håret o fixa mig,på med nya skorna från bianco o nya vita koftan o linnet från gina tricot, ner till bilen, köra till vingåkersoutlet, o visst,de må låta "töntigt" eller som att de skulle vara värsta stället att handla på,men tvärt om,de fanns verkligen allt möjligt o märken man faktiskt vill ha ifrån.. nudiejeans,fornarina,puma m.m. de blev iaf ett par såna där frank dandy trosor till mig o så köpte jag ett par till martin, sen ett par ljusa leejeans,de kan de vara värt 369kr liksom,skinnyjeans liksom..ja gillar dom o dom sitter snyggt i låren vilket är mucho viktigt!=) jaja,körde hemåt Eskilstuna o släppte av mig själv eftersom de var jag som körde:P nu har jag plockat i ordning,tagit fram kyckling ur frysen o de blir mysmiddag ikväll med mitt hjärta o sen kika lite på film, fan skulle vilja ha chips ikväll,de var ju ett litet tag sen vi handlade hem det, i början när vi flyttade ihop så hade man ju typ film/myskvällar me något gottis framför tv:en alltid,men de märker man ju vart de har satt sig! ja måste bara få klaga på en grej, jag hatar när fett sätter sig på sidorna o man ser större ut än vad man egentligen är! ja menar, jag vet att jag inte är pinnsmal men jag är inte fet heller liksom, jag är nog egentligen nöjd med min kroppsform men alltid finns de ju saker man ständigt stör sig på o för min del är de dom "sk" kärlekshandtagen på sidorna, mitt fett verkar liksom hamna där av nån anledning o knappt på magen,jaja..ingen kan ju vara perfekt men jag är glad att mitt liv är så pass händelserikt o tryggt! Jag trivs helt enkelt,gillar läget!=)
O vi ska ju boka resa också till senare,men lika bra att boka snart o betala av den så vi kan göra nya pengasparingar till annat vi behöver! ahhjuste,jag köpte ju ett tidningsställ kan man väl kalla de? iaf me 3 fack o perfekt att ha i köket för att få bort alla dessa papper,tidningar o brev som alltid lyckas hamna på micron när vi ska äta.. jaja, nu har jag pratat klart för idag! ska ringa min Sandris också!
o jag är så lättad över att jag ska få en ny arbetskompanjon på måndag,för de kan ju inte vara meningen att man ska behöva gå med någon som kör bil utan att hålla i ratten,kör som en biltjuv o är allmänt otrevlig o fattar knappt vad man säger..men aja,skönt att de ordnade en ny,så man kan få skratta lite o prata med, o blir ju tom ännu bättre när en ny tjej börjar som är i min ålder o som jag ska jobba 5 veckor med,känns som en stor lättnad att de ordnar sig iaf.. man ska liksom trivas på sin arbetsplats o framförallt dom man måste jobba med..
Matlagning o musik i köket blire nu! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0