...

de blev ngt fel på mitt förra blogg inlägg, ja hade skrivit värsta långt men de kom upp bara halva..jaja skit samma.. de var väl endå inte så viktigt..i fredags var ja o sandra först på en födelsedagsfest på sylvia och sen vidare ut på nybron, de va kul..:D
"hur gammal är du då?!", bara S som fattar de komiska.. jaja..

igår var jag o sandra iväg till malma marknaden, ja sov hos henne så vi drog dit tidigt som fan, men fyy fan vilken kö, köade på en 70väg halv 11 för att komma fram till malmköping liksom! vafan! men men, vi parkerade o gick o grejade, tog ut pengar, ja sen gjorde vi väl vad de flesta skulle gjort, handlade såklart.. åkte hem, började städa, lagade mysmiddag me kyckling,färskpotatis o tzatsiki tills Martin kom hem o vi käkade o hade de mys, sen över till grannarna, dom hade fest, fast vi festade inte,men kul att gå över lite istället för o sitta hemma o glo på tv.. sen idag, gick upp tidigt, prata me Sara i tele,i miss her very mucho...snacka me Sandra lite på msn o hon skicka bilder från min 19årsfest,förra året..sen ringde ja Ida o vi drog in tíll stan o gymmade, sen träffa Mamma o körde, sen köpa blommor,förbi ekängen o bla bla, hem slänga i en tvätt o plocka o nu sitter ja här. Martin e iväg o spanar på en bil, kanske till o med kommer hemkörandes me den? vi får se..spännande. Nej men ikväll blire väl inge spännande, vi ska kika på film,äta mat o jag ska gå o lägga mig skapligt för att orka upp i morgon! thats it!
Nu bilder! Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0