ett tag sen..

Jo nu var det ett tag sen jag uppdaterade, jag har väl inte gjort allt för mycke men jag försöker mig väl på att beskriva lite kul som hänt..
de bästa är att jag o min Martin har gjort en liten resa, visserligen över en helg bara men de var roligt,skrattigt o mysigt.. vi campade och far runt som i en liten miniroadtrip över helgen.. =) skönt att komma bort från stan och de kändes som att batterierna laddades om.. igår var jag på stan o köpte ett par skor, blev ett par vita sneakers, eftersom jag har endast "snygg skor" så att säga, typ ballerina,klackar o flippisar typ.. men dessa var helt underbara så jag var tvungen o de behövdes sannerligen ett par "vanliga skor".
jag har även lagt upp en liten plan med Martin för att planera lite framåt, vi vill ju bort från denna stad så de börjas snackas endel om hur detta ska ske o sådär..=) jag vill ju göra klart mitt sommarjobb och ta mitt körkort.. sen blire bilköp, jihoo..:D
nej nu ska jag skriva lite i min nya kalender o föra in viktiga saker i,har inget mer att tillägga. jo föresten, jag o Martin har vart ihop i ca 500dagar, hiuhi, de känns så fantastiskt bra.. jag älskar honom! min snyggis!







 jag badar i saltvatten, o jag fick i Martin också till slut..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0