helg och fredag den 13.

Jaja äntligen klar nu med jobbandet för den här veckan! och idag var det tom väldigt trevligt på jobbet,alla är på så bra humör och de är kul.. men  jag är trött o seg just nu, kommer nog bara vara hemma ikväll o kika på tv, får se om jag går över Ida,eller så får hon helt enkelt ta med sig hunden o komma hit vafan:P
Jag har försökt o vara nyttig hela veckan och det har gått förvånandsvärt bra,inge godis, käkade dock en glass i måndags tror jag de var,men man får!=P o så åt jag en bulle på jobbet idag,för idag är de fredag o dom bjöd ju alla så de tycker jag man ska unna sig! annars har jag mest rusat omkring på ava hela dagen och sen gäspat ett antal ggr. men så är de. nej kanske uppdaterar senare,undra va jag ska äta ikväll..aja de löser jag senare!
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0