I said maybe..

Kanske har jag inte mycke att skryta med,går inne o jobbar hela sommaren! fy fan! idag var det slita som gällde, likaså igår,fan..i morgon måste vi få mera än en halvtimmes lunch ju förfan:P
Men jag blir rikare och jag blir kärare o kärare, idag kom min baby o hämta mig o spelade massa musik högt,
han typ pussa ihjäl mig o var helt goo.. shit alltså, jag måste skryta,min sambo,min älskade Martin är den snyggaste,underbaraste o goaste människa.. han får mig att falla gång på gång o jag älskar honom mer o mer o mer o ännu mera.. shit, känns som att jag har allt nu! sen sa han:
"ska vi dra till västerås gumman?".
"ehh,ja visst" så mot västerås styrde vi kosan o väl framme så gick vi en sväng på ikea och sen åkte vi ner till hamnen o köpte glass o gick o myste i solen..så jävla värt! så himla bra dag! hemåt,laga lasagne och nu är han med en kompis o jag sitter hemma o halvsover, blir att lägga sig tidigt! men nu ska jag diska.. detta var min dag,den börja tidigt med jobb o slit o slutade i massa gos o bilfärd..=)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0