lycklig.

Blir man inte världens lyckligaste när en lagom stressad älskling ringer när man sitter i bilen på väg från jobbet och säger:
-Hej gumman, alltså jag har städat,men de är lite stökigt men vet du en sak, jag älskar dig så mycke och så hoppas jag du inte blir sur för jag har bäddat sängen,diskat o plockat undan lite i sovrummet..men så du vet de..
-jaa men de är lugnt gubben jag älskar dig med!
-jaa för de blev så himla stressigt och så skulle jag klippa mig...men då vet du de..
haha blir man inte lite rörd i hjärtat när han ringer sådär o förklarar o då har jag inte yppat ett ord om att de ser ganska stökigt ut här hemma men att varken jag eller han orkat plocka undan eftersom vi varit så trötta..=P
Jag tyckte de var så sött så jag var tvungen o dokumentera detta ögonblick..han är mitt allt! jag älskar den människan så himla mycke o vi är en familj,han är min familj o vi lever ihop,sover ihop,äter ihop o grejer o är ute på vift ihop,hehe.. gudars vad jag tjatar om mitt, orkar ni inte läsa om mitt babbel så sluta med de då;)
Men snart ska jag in och duscha av mig sen lägga min skapligt för att orka upp till jobbet i morgon. Jag jobbar på men idag var jag helt sjukligt trött,alltså fuck vad jag höll på att somna flera ggr på jobbet idag:P men men.. hann ju handla lite också,var meningen att jag o Ida skulle iväg o gymma men de blir till helgen istället,orkar knappt göra nåt efter jobbet,de är tufft att vara "vuxen",haha.. men jag älskar det så förbannat mycke,inte jobbet,men själva grejen, jag ska inte tillbaka till plugget o ha prov,läxförhör o träningar.. de är så skönt att komma ifrån allt o börja förverkliga sina tankar till handling.
Jajaj.. dusch nu! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0