nu är helgen snart över...:(

japp snart har helgen passerat o jag har haft de kanon kul.. födelsedagsfest,krogen,vänner,Martin o sådär..

Gud vad man förändras genom åren.. jag måste ge mina kära läsare ett exempel:P

image35
Jag o en gammal kompis, detta var i mitten av 2005.sommaren tror jag de var? 

image37
Jag är så "estet" o snygg..haha..:P i början av 2005 är detta..


detta är 2006 i rothoffsparken..


image40
Min stora dag!! jag o Sandra som kom hem o överraskade mig! världens leende har jag, men vem har inte de?=)

image39
och detta är jag idag, bilden togs igår o såklart är de 2007.

Nej nu ska ja borsta tänderna o vänta på Sandra, vi ska ut o umgås.. vet inte vad de blir,kanske en tripp förbi ginatricot? vad vet jag?;)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Vexy

Säg mig är inte det där Jakke på översta bilden?
Hoppas allt är bra med dig för övrigt.
Take care

2007-08-05 @ 15:56:40
URL: http://vexy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0