ny vecka!

japp. Efter en helg som inehöll långa sovmorgnar,en utekväll me två tjejkompisar så blev de att lägga sig tidigt i söndags o försöka sova inför jobbet på måndagen, jag är så less på mitt jobb, usch.. men jag är glad att ha vetskapen att jag aldrig kommer stanna där resten av livet..uscha.. men men, de är pengar och jag tjänar ganska bra faktiskt.=)
Nej nu över till nåt roligare, jag o Martin åkte ut till mina föräldrar igår och var där o käka,äkte till strängnes för att köpa glass o gissa vad som står nere i hamnen? jo, nämligen slagsta glass..haha, knäppt att de finns därborta..inte för att de är miljontalsmil emellan men endå! de kommer växa sig stort,alltid när man åker hem så sitter de folk där o moffar glass.. men jag är inte så förtjust i grädde när de blir sådär mycke, så blev en god kulglass istället.. sen åkte vi hemåt o så kom jag o Martin på att de skulle va kul me en roadtrip nu när vi har en bil o allt, så nu i helgen drar vi..blir visserligen bara över helgen men de ska bli riktigt mysigt! =) massa bra musik i bilen,stanna på ställen o sen ser vi vart de bär av,vi har ju redan ett litet mål men de tänker jag inte skriva ut här...moahhaha..=P
sen har vi ju setat o disskuterat om bilar,bilar bilar, Martin funderade på vad som var värt att köpa, man vill ju gärna planera längre framåt också om man ska våga sig på en större bil.. jag menar,vi lär ju inte vara 2st i denna familj i tio år till,nej nej.. =P men de kommer väl när man flyttat o sådär, båda vill ju bort o emot ett mål vi båda brinner för o vill till..=) hoppas hoppas, jag ska iaf plugga där har jag bestämt,men först jobba ett par år,kanske 1 eller kanske 2? vi får se hur de blir. Men de är så kul att göra planer med någon som man avgudar,han är liksom Han med stor H, jag älskar dig Martin! du gör mig lycklig o allt vi gått igenom,alla små saker som man ser tillbaka på..de är som bortblåst.. jag vill vara med dig alltid, du är så go.<3
nej nu ska jag kolla på tv:en o gosa ner mig i soffan. de var allt,tackdå!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0