the love of my life..

Jag har alltid varit den tjejen som velat ha någon, folk som känner mig vet att jag varit kär ett par gånger och att endel förhållanden har jag dumpat på och de andra har dom dumpat mig. Men de slog mig för en stund sen när jag läst här på datan, att de finns inte nån som ställt upp så mycke som Martin har gjort för mig.. och att de känns väldigt bra inombords, jag har aldrig känt den där riktiga klumpiga känslan i magen på mig själv, visst har vi bråkat,de sticker jag inte under mattan med, vi bråkar ibland,men de är väldigt sällan, de underbara är när en person vill skapa en framtid med en, och inte bara massa drömmar o fantasier som man kan ligga o prata om, jag menar, vi e ju på väg, och med det vill jag säga att jag är förbannat stolt över att säga att jag är en toppen flickvän, (inget skryt menat, ni som läser o bryr er, jag är inte en sån människa), men jag är så glad att jag har hittat någon som ser en trovärdig framtid i mig och som kan ta mina fel o brister, ingen är ju perfekt,,och jag skiter fullständigt i vad folk tycker, förut i yngre år så brydde jag mig så mycke om vad andra tycker. Men efter vistelsen hemma i höstas och Martin bärandes med mig på ryggen kors o tvärs över vår fina lägenhet så är det de som betyder något, att jag mår bra,att han mår bra...och framförallt att det är vi som vet vad som försiggår bakom stängda dörrar.
Vi har en liten lista planerad, sen är det bye bye Eskilstuna och helluu till en ny stad, med eller utan Martin så kommer jag att komma dit, men just nu behöver jag inte oroa mig ett dugg om att åka själv, vi är på väg!
och jag måste få tillägga att jag är så himla bebissjuk, alla bebisar, djur,människor, allt som är smått o gulligt.. såg en minihund på bussen idag o jag smälte,så himla goo! och jag o Martin såg ju en liten prinsessa på våran resa och bådas miner,haha.. de var en ljus kille och en färgad tjej o deras lilla prinsessa, man kan inget annat än att tänka framåt..men de får väntas lite.. men unga vill båda vara.punkt slut.bratackhejdå!!


och smälter man inte när man får en sånhär lapp?

image43

Det gjorde iaf jag..

och en uppdaterig senare vill jag baar sätta in en bild ja fick av Sandra här... ja jag vet att mina läppar ser sjukt stora ut! men i övrigt så är bilden bra.
Jag,Sandra o Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0