....

Lång natt blev det! jag kunde verkligen inte somna,rädd att min mobil inte skulle ringa,att jag skulle glömma nåt eller bara vändt på dygnet totalt vilket är så likt mig!
Men jag kom upp och är vaken fortfarande,fast jag totaldäckade i soffan typ en kvart och fick stränga tillsägningar av Martin att hålla mig vaken,så jag lyder blindt! ;P
tänker svara på en såndär lista, läs om du vill!!=)
Favorittidning: Cosmopolitan
Bästa saken som hände mig förra sommaren: cypern resan
Favoritplagg i garderoben just nu: svart kortärmad topp från gina 
Längd: 160
Vikt: jadu, för mkt eller normal?
Byter gärna garderob med: ingen aning
Byxa eller kjol: byxa, jag hatar att gå i kjol..
Senast utlästa bok: det minns jag inte.. nån verklighetsbaserad bok..
Mig själv med tre ord (just nu): trött, genomförkyld o ännu mera förkyld/hostig!
Jag tränar: på gym, promenerar..
Jag ville bli när jag var liten: Filmstjärna
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: seg, men jag mår faktiskt bra
Något jag absolut inte äter: Lapskojs,sylta,fiskbullar o sånt äckel..
Kläder just nu: träningsbyxor och ett rosa linne
Vad sa du senast: "ja ja"..
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: natt människa
Sparare eller slösare: slösare helt klart
Bästa film: har ingen
Har du några homosexuella vänner: Nej
Tror du på mirakel: Jaa
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: jag vill ha barn tidigt o jag vill ha 2 st.
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: ja, fast bara om jag inte är beredd..
Snarkar du: ja när jag sover riktigt djupt så kan de hända
Stjärntecken: vågen
Rädd för insekter: beror på vilken insekt, men överlag jaa..
Äckligaste insekten: Spindlar
Största svagheten: svårt att släppa saker som ska släppas men som måste få ligga o slå rot ett tag för att sedan glömmas.
Det här är jag bra på: bränna pengar på shopping, att prata, att göra mitt bästa när jag verkligen vill något!
Bästa bok: Vet inte.. gömda är riktigt bra.
Vad vill du jobba som: det undrar jag med!
Chips, morötter eller godis: allt!
Pizza eller hamburgare: pizza
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: haha,neeej!! livrädd för nålar!! haha..de kommer aldrig hända även fast ja skulle vilja tatuera mig...
Stökigt eller välstädat (hemma): Välstädat för de mesta. 
Gungar du på stolen: nej aldrig..
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster om jag har en kniv i höger..annars blir de höger
Gillar du att sjunga: jaa
Anser du att du är stark: jag är jätte svag
Använder du knark: Nej inte nåt,dricker knappt längre
Kaffe, te eller inget: Te
Smink: Alltid
vilka sminksaker: ansiktscreme med oliv,foundation,lite puder under ögonen (när de behövs=p),rouge,mascara o ögonbrynspenna.. till fest: allt de ovanstående + nån ögonskugga.
Vad använder du för skor just nu: De är ju olika varje dag..:P
Favoritfärger på kläder: Svart, grå o rött.

Senaste person som:
Sov i din säng: är ju sambo så sover alltid me Martin brevid
Du pratade med: Martin
Gick på bio med: Martin
Gick på stan med: Emelie
Skällde på: Martin kanske?

Senaste:
Låt du hörde: clubraiders-move your hands up
Film du såg: underbara älskade
Mat du åt: tacos
Kram: Martin
Puss: Martin
Känslan: hmm.. seg just nu o känner mig lite sjuk..
Resa: Var ju i Västerås för några dagar sen,räknas de?=P
Glädje: När jag o Martin låg i natt o pratade minnen
Dröm: jag vill ha familj tidigt,hålla ihop me Martin, resa massor o resa en längre tid,flytta,få ett roligt jobb o träffa massa nya människor.
Person du träffade: mamma
Personen du pratade i telefon med: Martin
Personen du fick sms av: Martin
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig hänt
Gången du var utomhus: För några timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: några veckor sen..
Saken du köpte: en tröja på gina tricot i ljusrosa idag.

Favorit:
Färger: Svart, grå, rött
Låt: .. finns så många.... enjoy the silence me depeche mode.. ratio schmatio me infected..gahh kan inte välja..
Ämne: Psykologi är intresant men jag har ju slutat skolan nu!
Plagg: Linne o pyjamasbyxor/mysbyxor
Skor: mina vita bianco skor som man får skoskav i tårna av om man går för länge i, men jag envisas me att ta dom dagen efter för att dom e så grymt snygga!
Ställe: periodare.. jag trivs bra i våran lägenhet..

Allmänt: 
Sparar till: kläder
Pålägg som gäller: ost
Önskar att jag var bättre på: Att lära känna ännu flera nya människor
Dagens dryck: Loka smultron citron
Vad saknar du: gahh massa, festivaler,musik,att festa,mina djur..
Tre band/artister: infected mushroom, alice in videoland,welle erdball 
Vad har du gjort idag: jobbat, gått på stan,ätit god o mysig middag me Martin
Brukar du svära mycket: Ja
Hur tidigt stiger du upp: beror på men ungefär 10 taget för de mesta på vardagarna o på helgerna kan de bli senare.
Gillar du att slåss: öh nej?
Vad ska du göra ikväll: koka the strax, skriva lite i min blogg, pussa Martin o sen sova
Hur många timmar sover du per natt: 8-10 timmar
Vem är snyggast i världen: Martin!!
Vad är det för veckodag: Onsdag





Jag är helt förstörd,jag hostar,nyser o ögonen rinner,huvudet dunkar av alla snytningar o allt uppdragandes för de totaldroppar från näsan hela tiden! så är de med sommartider,men jag klagar inte,älskar värmen o solen! =)
Jag ska sova länge inatt, fast de kan jag ju inte kom jag nyss på, fastighetsskötarna kommer ju i morgon vid 9 ungefär o ska kolla massa de lovat att fixa, kanske inte så kul att tvinga upp M bara för att jag ska sova,snyggt o ligga och dreggla på kudden o fläka ut sig i sängen,ja sover ju bara i trosor o linne..;P nej nej, blir att lägga mig snart alltså, jag orkar inte vara vaken längre! ja måste bara få skriva en sak, att tatueringar är så jävla hett när de är över hela armarna på killar! vilken tur att Martin har tattisar som e fina o att han ska fortsätta, jag själv skulle aldrig kunna lägga mig under nålarna, skulle väl svimma av första sticket, jag hatar nålar o smärta! så blir inga piercingar heller, o de måste ju ha varit ganska skönt för min föräldrar än att jag som fjortonåring tjatat om att pierca mig i naveln eller i tungan,det har aldrig hänt o kommer aldrig hända!
idag såg jag en så underbart söt bebis,ville ha den! haha=P undra vilka/vilken färg mina barn kommer ha om jag o Martin får en kotte, jag är ju liksom inte så jätte mörk (eller okej, nu är ja as brun eftersom ja legat ute i solen hur mycke som helst med vänner som "måste ut o sola o passa på!!"..men vet en tjej som är från samma stad som mig o som är as bruun,nästintill svartbrun.. så brun tänker inte jag bli!haha..sitter o bestämmer brännan inför sommaren,bra tänkt där Moa:P) men som sagt,den som lever får se!

Ibland behövs bara tid ifrån varandra för att rädda en vänskap, istället för att tvinga sig på varandra så är det bättre att ta små steg och "börja om"... börja om från början igen, tryck bara på reset o börja om, från början igen. Du vet att jag tycker om dig!

Nu blire bingen! Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0