arbetarmyra.

Japp igår började man jobba då.. kändes okej första timmen men sen blev de bara jobbigt! jag trivs inte särskilt bra,känns inte rätt men de funkar o jag börjar få arbetskompisar som jag kan snacka med, till skillnad från mitt vanliga glada o pratiga jag så blir ja precis tvärtom på de där stället, tyst o lite tillbakadragen..men men, har ju bara gått 2 dagar så jag hinner väl komma in i de. Blir förhoppningsvis roligare med att jobba me en jämngammal tjej om ca 4 veckor, men hur ska man stå ut med dessa 4 veckor.. ska göra som Sandra sa, ta en vecka i taget,fokusera på helgerna o hitta på roliga saker i veckorna o helgerna så blir de roligt! okej,exakt så sa hon inte men de är principen hon menade som jag ser nu också, jag ska sysselsätta mig så mycket som möjligt och de ska bli skönt att få köra me biloskolan lite i morgon också.. igår efter jobbet åkte jag o Mamma runt o handlade lite,precis de man mår bra över,shopping o gina tricot rea, jag mådde fint! träffa ju Em också, tyvärr så kommer vi typ inte kunna ses nåt alls känns de som eftersom hon har sitt jobb o sina sena arbetsdagar,men men,helgerna,då kan jag:)
Efter de bar de iväg o handla,träffa min Sara o Krille också,flera som storhandlar den 25!:P hem,hämta grejer,åka till sandra o byta om o fräscha upp sig lite, sen bar de iväg ner till grappa,avskedsmiddag för Ewe som ska åka till gotland o jobba ett tag! Jo men sen var ju jag pigg, kunde inte somna alls så jag låg o snacka iväg timmarna me Martin, vet inte om han lyssnade till slut men men.. gick upp vid 5, gjorde mej redo o drog till jobbet!
Nu ska jag gå o lägga mig för jag måste ta igen några timmar, power napade lite snabbt i soffan när ja kom hem också ju:P men men.. nu blire bingen o sova sova sova.. måste ta mig upp!! o tänk, i morgon är de onsdag, inte massa ställen att åka till heller,blir ju endel beroende på hur mycke de var idag på alla mottagningar men men,ja hoppas de går snabbt! o de är ju egentligen de här jag har längtat efter,inte mitt jobb jag har nu men bara principen, göra matlåda o lägga sig tidigt,gå upp tidigt,sluta tidigt,stämpla in o stämpla ut, just den grejen känns så ótroligt bra när man får stå på egna ben,utan mamma o pappa som är på en hela tiden om allt.. Nej nu ska jag sluta me de här! Martin o jag kollade nyss på en film som hette "darling", så jävla dåååålig! alltså de där me drama filmer, de är inte riktigt min grej.. jag har inte fastnat riktigt.. men däremot så finns undantag som tex: underbara älskade..den va fin den!
Byyyyyyyeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0