det nya livet!

Japp, inget jag kommer tjata om mer än nödvändigt men jag har startat ett nytt liv, där jag ska ta tag i saker, bli mera nyttig o hälsosam. Jag ska även göra allt de där jag alltid sagt jag ska göra,promenera,ringa folk,läsa böcker osv.. jag var på biblioteket här o lånade två böcker, jag köpte en bikini,idag började jag morgonen med dinkelmannagrynsgröt me rismjölk och kanel. Igår var jag på tjejmys hemma hos Sandra, stannade till över 1 på natten, så mysigt att sitta o prata me mina tjejer,sandra o bella..=) Idag ska jag in till gymmet, köpa bikiniunderdel,läsa,laga nyttig mat o göra de i tid!sen ska jag ringa körskolan nu o fråga om tider! De var nog allt för nu! håller på att tvätta o vädret är piss så de är de enda som tynger mig! //M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0