en kort sak..

Jag måste bara få skriva ett par rader som just sköljde över mig. Fy fan vad underbart det är att vara kär i någon som är kär i en tillbaka, någon som ser ens dåliga dagar,som ser igenom masken man kan bära i vardagen, någon som irriterar sig på min skönsjungande sång vid datan o som i slutändan ler o säger att man är dennes allt? Jag är så himla lyckligt lottad att få vara med Martin, han är mitt allt! Jag som aldrig kunnat föreställa mig att den där killen på krogen en dag skulle bli den jag skulle flytta ihop med, som skulle se mig springa omkring i fula pyjamasar,se mig dreggla på kudden, toppsa öronen (alldeles för ofta), han som känner min doft varenda dag,tar i mina smutsiga kläder,pussar mig o håller av mig,hur jag än klankar ner ibland på att ja "borde ju gå ner dom dära kilona till sommaren" osv, Han står vid min sida o ser en framtid i mig! Låter en aning löjligt att försöka beskriva allt man känner i en blogg på internet, men jag är så himla kär i min älsklingsMartin...han sa förut att han skulle gå ner o fixa ett gemensamt konto till oss,att vi ska börja glutta andra lägenheter neråt till vårat mål! Egeneltigen så är vi inte så lika, vi är väldigt olika ibland i sättet,men de är nåt som får en att smälta som smör i solsken, att vi ska h¨ålla ihop o att jag inte orkar lägga så stor vikt i de som en gång varit i hans liv, i mitt liv, o bråk man haft i början, alla förhållanden kan ju kännas kärva ett tag, men jag tycker de är så underbart att de är vi två o att vi går igenom jobbiga saker,bra saker o roliga saker på gång..=) Ingen har faktiskt stått mig så nära som han, låter löjligt att säga att jag aldrig älskat någon såhär mycke,men de känns o är verkligen så, han förgyller mitt liv med sin närvaro, bara han finns med så är jag lycklig! Jag älskar verkligen dig M.J!=)


image21


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0