en liten uppdatering!

Nu är de äntligen sommar! solen har hittat hem äntligen! jag har tagit mitt första dopp i sundbyholm..o jag har tråkigt! för ett tag sen så tänkte jag att de skulle bli kul att vara ledig i 2 veckor innan jag börjar jobba,men icke, jag har kommit på att gå runt på stan o fördriva tiden,sitta hemma,veta att nästan alla andra jobbar o jag är ledig gör mig lite smått stissig,jag gillar ju att ha saker att göra ju! ska ut o köra också, kuul:D ikväll ska Sandra o Bella göra nåt för mig,nåt studentigt eftersom de blev så lite tid att umgås i lördags,blir spännande..=)
Jag lider också med mammor/kvinnor/killar/män som måste handla själva, igår när allt kom på rullbandet o tomaterna låg vid de frysta,jordgubbarna höll på att klämmas,betala i kassan,packa.. alltså stress! nej man måste vara två för att handla!

Jag har nu börjat de nyttiga livet föresten för den som vill veta? Handlade hem så jäkla nyttiga grejer, de ska liksom bli slag i saken nu, ingen vit pasta! inget vitt bröd! jag har hittat en så bra sida där de fanns massa nyttiga o goda recept. För vem orkar äta bönor på burk varje dag liksom?!:P
Nej de ska bli bulgur,sallad,kikärtor,kycklingkorv,quinoa,(tror de stavas så?!),dinkel,brämhult m.m. jag ska även följa rådet jag fick av en tjej, att ta bilder på min kropp i olika profiler för att se mina viktnedgångar.. de funkar inte att äta för mycke fett, inte för att ja längre gör de, när var senast ja handla hem cola liksom?handlar alltid ramlösa.. men fick reda på av en kompis igår att bubbelvatten stör ju matsmältningen,hmm.. jaja.. jag tänker inte bli nån anna skipper,men jag ska bli nyttigare o gå ner. Jag tror anledningen till att mina sambokilon lades dit var för att vi alltid äter så sent, oregelbundet o pasta,vitt bröd osv är inte så hälsosamt!
nej nu ska vi tvätta här!Puss


Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokusåpa?
nej det skulle jag inte.
Vilken årstid tycker du bäst om?
sommar
Brukar du sjunga i duschen?
Ja händer väl.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jo kanske
Vad är viktigast för dig?
Min familj och mina vänner.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
shoppa massa, försöka få tag i resa.
Tänker du mycket på ditt utseende?
Jaaa!.
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
Nej.
Vilken färg är snyggast?
Svart eller rött?
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
kanske vid 10? 11?
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
Hmm..vet inte
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Jag är i ett förhållande,mitt längsta, 1 år och3månader än så länge,
Har du piercing?
Nej
Bråkar du och dina syskon ofta?
har inga syskon
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
Mamma.
Vill du gifta dig?
Ibland, ibland inte.
Vill du ha barn?
Jaa såklart jag vill! nu på direkten typ..hihi..
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
nej
Solar du ofta?
Inte för att jag är i behov av det men jo de händer.
Är du bra på att laga mat?
Ja är väl inte bäst men klart jag kan laga mat..
Var badar du helst?
Havet helt klart!
Tycker du om sushi?
 
vet inte.
Lever dina föräldrar tillsammans?
Japp
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
öh nej?
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
kvällsmänniska, fast vill nog hellre vara morgon,men de kommer aldrig ske!=P
Biter du på naglarna?
Ja och jag kan inte sluta!
Framtidsdrömmar?
Flytta,resa,barn,trivsamt hem,att mina nära o kära ska ha det bra,att ha pengar vore ju aldrig fel de heller.;)


hahah, googla på ditt namn + efternamn o lägg upp den första bilden som kommer upp..Här är min..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0