...

kommer upp så himla dåligt med bilder här på min blogg så idag ska de komma upp lite grann. dagen började fint, blev dinkelmannagrynsgröt,fullkornsmacka o en blåbärssmoothie till frukost,äntligen kunde vi sitat ner vid bordet tillsammans,bläddra reklam,gnugga sömnen ur ögonen länge o sitta ner som en familj,hehe..Martin jag pratar om naturligtvis..=) sen drog han iväg,han skulle få massage den lyxisen...ja tog god tid på mig,snacka me Sandrisen, duscha o greja.. sen til sjukhuset på möte,de gick bra..sen köra..tanka,fixa,handla jordgubbar..sen handla mattor o lite deo,hårkur osv.. hemåt,börja möblera runt här me grejer, dölja alla jäkla sladdar,nu ser de mycke bättre ut, köpte 3 runda mattor i beige,rött o svart..=) älskling laga wok o ris,mums.. sen var jag ute o gick lite..o nu har vi suttit o fikat i köket me the o jordgubbar o spelat kort.. nu ska ja slänga ut lite bilder,sen sova. ska nämligen tvinga in Martin till stan i morgon,handla sånadär svarta ramar,matlådor o lite sånt,kanske en latte på de? vad vet jag..;) tihii...
Jag ska till gymmet i morgon också.. de känns liksom som att min kropp börjat ta åt sig av min träning o att den faktiskt minskar,yeeey=)
I helgen blir de skoj! träffa min honey Stephanie,fest=) haha, ja garvar fortfarande åt de där hon berättade tidigare idag;)  you go girl!!! <3 ska ju till svärfar o maggico på midsommarmiddag också i helgen,sen blire träning också..gymma!! grymt kul me trappmaskin!=)

Nu ska ja kolla tv o Maraton ska spela pÅÅÅÅÅÅÅkeeeeer!! hoppas han vinner!
Pusshejhårspray!

lite minnen o sånt dära då..



1. Ida, jag o Linda..



2. Jag o Martin på power meet!!



3. Me and my honey.

image25

hahahah klockrent!! Polarbröd vi fick med i våran brödpåse! kan tilläggas att vi skickade hela mackan,skrev ett ganska komiskt brev i stil med " en morgon när jag o min kära sambo skulle äta en helt vanlig frukost så.." o fick värdekuponger att handla polarbröd för! =) =)


När vi hamnade på HILTOn hotel pga vår sena ankomst ifrån cypern, där snackar vi lyx me guld,feta balkonger,stort badkar,balkong,rolex klockor o lyx mat mitt i nassen..;) o allt gratis från ving=)

Nej thats it! hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0