Familjen Larsson-Johansson!

Heheh.. japp, för de är precis vad vi är! Började morgonen att käka snabb frukost o sen ställa mig o fixa potatisgratängen,blev riktigt bra! Martin åkte ner till stugan vi ska vara i o sen kom han hem o hjälpte mig med salladen o allt annat.. så nu håller vi på att fixa oss, jag är typ klar men slökillen håller på att klä på sig! sen ska vi väl bara packa ner allt o dra ner.. kommer bli så himla kul ikväll!! o vi är en familj,typ..känns bra!
några citat måste ja skriva ner!
***** kommer in på macken o ska visa upp en grej..
Martin svarar helt drygt o seriöst: "ahh men så jävla snygg var den ju inte". =P haha..lite kul var de!:P

o så några till ja hörde igår..
"Här var det mörkt"
"Tv på rummet,det var ju lyxigt"
"Är vi tillsammans? För om vi är de så tänkte jag,då kan vi ju ligga med varandra"..
Jag skrattade så jag höll på att börja gråta igår..hahahahahhahaha....
Nej nu ska jag fixa håret! Synd att de regnar,men de är svensk midsommar det!=P
Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0