känns bra.

Idag var en riktigt bra dag! ska strax gå och lägga mig hos min älsklingsMartin<3
Dagen började me ett möte vid 10taget, var väl klar vid 12 typ, gick en vända på stan, gick till gymmet o var där kanske lite mera än en timma, de går faktiskt riktigt bra för mig! det går faktiskt när man vill riktigt mycke, jag vet att ingen annan än en själv känner att man tappar självkänslan pga sin kropp, men om de går att ändra,varför klaga? jag klagade några ggr i huvudet för mig själv, men nu har jag ändrat inställning och är på väg! Vid sommar slutet kommer jag nog vara mera hälsosam än i början av året..Men mycket släppte när snön försvann,studenten närmade sig,ja hoppade av musikalen,klarade teorin osv, mycke fixade jag me tiden o nu står jag här, ledig o glad:D börjar ju jobba snart,vilket på ett sätt känns skönt, bli självständig på de planet också. skit samma, åter till min dag! jag duscha o fixa mig,gick ner på stan igen,handla en topp på gina tricot o åkte hem. snacka me bella o ringde restaurangen vi skulle till, de var tydligen fullbokat så vi åkte hem till sandra ist, de var mucho trevligt! massa skratt o kul bilder..får resten i morgon,kanske slänger upp en bild här!! Ibland vill man bara vara flummig,skrattig o glad me sina tjejkompisar,känns så bra att ha dom här, här hemma i lilla Etuna.blir ju våran sista sommar i denna stad tillsammans..sen vidare mot nya mål! först o främst ska jag boka en biljett till London till vintern?hösten? I morgon blire filmmys med älskling!
Måste hinna träffa Johan o karro! saknar dom! Dom är så härliga människor,me like. och om du läser detta Johan så skriver jag här en liten minnesgrej.. kolla datumet om vi kan få ihop ett gäng o festa/grilla/mysa/whatever helgen efter midsommar.=) har redan pratat me Martin o han är på! Jag hör av mig i veckan till dej!

Nej nu blev jag trött! thats it. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0