lucky day!!!!!!!!

Idag åkte jag två timmar bort från eskilstuna för att skriva mitt teoriprov och jag klarade det!!!!!!!!!!!!! fy fan vilken lycka, jag tror inte folk fattar som inte tagit körkort än hur mycke de verkligen är att lära sig,en bok låter ju inte ¨så mycket men själva verket så är det ju massor man behöver veta som inte står utförligt i böckerna ens,då gäller de att ha kört ute i trafiken mycke..men som sagt,ska inte älta nåt jag inte behöver oroa mig för längre! idag klarade jag Moa,mitt körkortsteoriprov!! detta känns...=D sen körde jag hem från Karlstad i2 timmar på både motorväg,genm städer o stockar o sten,eller vad är de man brukar säga?:P De gick fruktansvärt bra! o nu är de bara väntan till halkisen o försöka boka uppkörning! måste nöta mera men de löser jag lätt:)
sen är de studenten på lördag o pappa skulle åka nu o hämta min studentskylt så ja hoppade av här hemma för att slänga av lite grejer,ska ner o köpa ett band till min klänning på stan o gå en vända,sen ska jag åka hem o fixa lite o vara glaaaader:D Jippiiii!!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0