Midsommar 2007!

vilken dag o kväll det blev! Gick upp som vanligt på morgonen o jag fixade potatisgratängen o sen vidare ner till stugan där vi skulle tillbringa kvällen me middag o sånt..gaahh kurrar i magen när ja tänker på allt gott vi käkade!! sill,lax,färskpotatis,jordgubbar o bra sällskap! Vi spelade kubb, satt o snacka massa,skratta o myste! =) Kommer bilder i detta blogginlägg också:D
sen tog vi taxi in till stan o till Micke som skulle ha gårdfest+fest i sin lägenhet... alltså jag drack ingenting,smakade inte ens droppe alko igår och endå så kände jag mig glad,lagom full o på as bra humör! haha när jag o Martin satt o beundrade Mickes lägenhet så började tokigheterna,hahahahahhahahahahhahaah ja höll på att dö av skratt gång på gång på gång! hahahahahah... de går inte att förklara men Micke o alla andra som var där måste ha nån jävla showgrejs,de var så jävla kuuuul!!! hahahaha...:D aldrig skrattat så mycke på en fest me både killar o tjejer! Jag o Emelie dansa as mycke också.. "no where to walk away,noway to run" och "i dont need this shit"...haha...=) sen kom Sandra o Bella en stund också, men de var typ vid halv 2 o jag o Martin skulle me tvåbussen,orka betala taxi två ggr i rad? Men när vi satt där på bussen me fulla fjortisar så ångra vi oss,så jag sa de till Martin: "älskling snart har jag bil" o jag ska få min uppkörningstid nästa vecka..nervöst men endå,fan va skönt att öva o sen göra de där o sen ha sin lilla rosa lapp! Vi ska ut till stugan lite senare idag o hämta alla saker o Pirre o Maddes bil.. kanske blir att ta de lugnt bara ikväll,orkar knappt prata,ont i halsen! men de är de värt för en sån guldtoppenkväll,en kväll man kommer minnas liksom.. de enda dåliga var att Tony o Ida inte var där,dom va i sthlm..:( Ida saknade ju jag o Tok-Tony också för den delen;)
Nej men nu ska jag springa o fixa. Om man säger såhär,lär ju bli gymmet i morgon o nästa vecka! Börjar ju jobba på måndag.. o jag får utgå härifrån där jag bor istället för att åka in en mil för att byta om o stämpla in så har dom fört in de i sitt lönesystem att jag börjar här varje dag! =)
Men jobbet i sig är väl inte de bästa,men jag är nyfiken på vem denna Hanna kan vara som kommer om 5 veckor,tills dess så blir de en gubbe jag ska gå med..mindre kul..men men,lär ju tanka mp3 o ta dom bästa ställena varje dag!;P haha,får ju pasérkort! wow,coolt;P eller inte..
Nej nu blire bilder sen duschen! Pusshej!!




image28
Poser poser poser,hahah.. jag är ju så snygg:P Men Martin är o kommer alltid vara så snygg! Han är sådär hysteriskt snygg så man nästan vill krampa!;p


Lite kubbspel..jag var också med men var tvungen o fota lite..


Emelie,Tobbe & Micke.


Ellionor,Martin o Emelie.


Patrik,våran alkomätare..ju fullare man blir desto mer lik är han Håkan Hellström..o Madde brevid..



Micke o Pirre.

o till sist en bild på mig o Emelie..


Toppenkväll o jag älskar att det är lördag för då blire lite candy ikväll!;P
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0