Prat dag!

Idag har min mun gått i ett, jag har pratat oavbrutet precis hela dagen! Jag började i morse med att bli väckt av Martin som kom o smekte mig över ryggen för att säga att fastighetsskötarna var på väg hit o att de vore bäst om jag gick upp.. lånade hans morgonrock, han hade satt på thevatten åt mig..<3 sen käka macka, sen la jag mig i soffan me filten för att kolla tv o martin sprang omkring,sen total somnade jag bara i soffan medans dom två hantverkarna sprang omkring o fixade, vaknade inte förrän halv 12!:/ o ringde Bella, snacka me henne i typ en halvtimma,sen göra sig i ordning,tog första bussen in till stan,gick till sylvia o käka lunch/fika me Bella,vi satt o snacka o skvallra lite till nångång vid 4,blev över 2 timmar där,men sånt gillar jag..de är sånt som gör att man verkligen lever..haha:) sen träffa mamma,köra,köpa jordgubbar,handla på ekängen allt till i morgon till våran middag/knytis.. hem, packa upp, snacka me Ida,gick över,hon hade bilen så vi drog till mc donalds o käka,så nyttig jag är, äter onyttigt inför dagen me ännu flera onyttigheter, men man får..jag vet ju att de bara är patetiskt att bli som vissa som räknar kalorier o inte njuter av livet, de är bara o slänga sig iväg till gymmet snart,men de är å andra sidan också bara kul! älska trappmaskinen!:D sen åkte vi till macken,stod o prata me Martin..sen vidare hem till mig för att fika,tror vi satt från 8tiden till 11taget då hon skulle dra hem o sen hämta Tony på jobbet.. sen ringde jag till min Sandris o vi börja prata o efter en stund så blev det så himla himla mycke o disskutera o prata om.. alltifrån ex,kärlek,henne universitet till folk vi känner, saker vi gjort osv.. när vi la på för en stund sen så hade vi lyckats prata i nästan 2, 1/2 timma..! Men sånt älskar jag! sen gav jag Martin hans present! o jag pratade me min Sara idag också, vi ska ses på fredag nästa vecka!massa kuuul! saknat henne! =) Nu ska jag väl snart borsta tänderna o sova, men själva grejen med att prata så mycke gör en så nostalgisk på olika sätt o de är så tjejigt o skrattigt o jag älskar mina vänner! så himla mycke. Måste få skriva ner några speciella namn som gör att jag värms i hjärtat av att veta är mina..=) haha vad gay allt lät nu då! (snor saras kommentar) men iaf! så är det! kärlek är härligt o likaså att träffa sina vänner!!
Sandra, Bella,Ida,Sara,Emelie! <3

Nej nu sova! Pusshej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0