regndag!

Jo regn dag som alla andra redan vet...blö blö.. ringde mamma o vi bestämde oss för att dra till ikea, hon kom hit o jag satte mig bakom ratten o körde till västerås..sen handla ja massa små grejer, matta,muggar,matlåda,badrumsmatta,tofflor till martin eftersom han ständigt springer omkring i mina för att hans luktar unket,haha:P drog vidare till åhlens,handla nagellack till tossingarna och ett skärp eftersom mitt var helt slutkört..
Laga middag,städade undan här.. o moffa popcorn me coca cola,kikade på "underbara älskade",rörande film..brukar inte gilla dramafilmer,men ja fastnade.. Michael Nyqvist kommer alltid vara storslagen,han är grymt bra..=)

I morgon ska jag o Martin in till stan o öppna ett gemensamt konto, vi har kommit fram till att varje månad så dras en viss summa från bådas konton o sätts in på detta konto o de ska vara matkassa,hyra,el,tv,telefon/internet..ja allt..de är nog bäst,ja har en tendens att bränna pengar fort. fick mycke pengar av Morfar i studentpresent som ja inte sett skymten av eftersom mamma fick de på sitt konto,ja ska få en liten summa nu i veckan så inte allt röjs iväg på kläder,skor o sånt.. behöver spara lite, på de planet så är jag så liten så de skrämmer mig,ja kan inte hålla pengar om jag inte har nbåt att lä'gga de på.har vi bokat en resa så är ja duktig att lägga undan,men antar att de bara är en kick för mig själv me nya skor varje månad typ..haha.. seriöst,ja måste ta kort på alla skor ja har nån dag! ja tog ju ett kort för ett tag sen,men martin tvingade mig att slänga några så de har inhandlads endel sen dess. själva saken är väl den,ja gillar att vara förbered, ja har kommit på de att när jag bestämmer mig för att skaffa kottar så kommer ja vara den där mamman som alltid har liute för mycke med mig när man reser/åker bort..haha..men som sagt,ingen som dör eller tycker ja är knäpp för det, det är bara så jag fungerar o är.=)
sen efter de ska jag träffa sandra,eller om de blir efter sjukhuset,ska dit på eftermiddagen o sen ska jag hinna gymma lite också.. jag ska göra de till en vana o jag längtar redan,de är fan kul me motion,kost,snygga träningskläder o bra maskiner,låter löjligt kanske men jag tycker de är mycke roligare o träna om man har snyggare träningskläder, köpte mig ett nike linne i veckan,typ mörk mörk rosa..sen har jag mina löjligt dyra treäningsskor me dämpning,men vafan,är man plattfot o vill vara bekväm så får plånkan lida, i ju för sig så betala jag inte allt men iaf;).. som sagt,ska sluta babbla.. Nu ska jag återgå till att fördriva tiden lite vid msn o FL..sen sova..ska försöka komma upp tidigt denna vecka för att ställa om tiden lite..få rutiner kallas de,haha kan jag ens de?:P as trött på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0