snart snart snart!!!!!

snart är det äntligen dags efter 4 år på gymnasiet så är de äntligen 1 vecka kvar till min student!! och jag har handlat så himla mycke idag! makeupstore,hm,gina,present till pappsen...gaahh jag älskar att shoppa o att få klä upp mig till nästa helg me mina fina skor,smink o klänning!! ska bli så underbart kuuul! och efter det så är de bara o satsa på att ringa VV varje dag för att få min uppkörning eftersom de är fullt hela juli!fuck! men skönt att ja får åka me en jobbarkompis varje dag,döden att ta fram cykeln 5 på morgonen! :/ jag hade tur där att de inte behöver inträffa! sista musikalföreställningen idag,skönt att den e klar! så mycke man bara suttit men jag får mitt betyg och mina betyg i historia o religion ligger på mvg!yeeey:D det var det jag satsade mest på under min skolgång nu i tredje året!=) i morgon blire plugga,köpa en grej ja o martin ville ha o hänga upp,åka in o träna o sen hem o laga mat,städa o plocka i ordning! på måndag ska ja hem o gratta min pappa! sen är de klippa sig på fredag o fixa i ordning allt! o prova allting ihop också! vi måste slänga upp hyllan vi köpte för nån månad sen också=p
haha,mera en komihåg lapp det här inlägget blev än en blogg! jaja,läs o beskåda om du känner att det ger dig nåt,eller låt bli;)
Nu ska jag gå o lägga mig i soffan och glo lite på tv,sen sooova! Martin älskling som måste upp tidigt i morgon o dom stänger ju av elen i vårt hus på morgonen exakt den tiden han brukar gå upp så blir att gå upp o duscha för han tidigare, jag kommer lätt sova längre än 9 i morgon så jag slipper lida av el-lösheten! haha o min mamma är så rolig, hon behärskar knappt sin gamla nokia och idag kom hon o fråga om jag ville hjälpa henne med att hitta en bra o billig kamera mobil me lucka "så de inte blir så mycke repor på skärmen" haha hon e rolig hon men självklart ställde jag upp och tog fram mina mobilkunskaper vilket inte är mycke men de räckte!
Nej nu ger jag mig!
Älskar dig Martinhjärtat!! Pusssss
dagens ord är sagda! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0