sommar sommar sommar!!

sommaren är äntligen här! och man känner sig genast på bra humör och glaad! Idag har jag o min Sara legat i stadsparken o solat,snackat massa tjejiga saker och skrattat..:) alltid kul att träffa henne! sen kom ju Stefan förbi också, så han var med också sen o babbla..=) köpte as fräscha o goa vindruvor! de är sommar det, suget efter glass,vindruvor,ramlösa i alla dess smaker och träffa folk! Ljuva sommarliv!! Nu ska jag gå till konsum o panta flaskor,sen ska jag plocka lite här innan jag slår mig ner vid tv:en..eller nej just de,de är ju fotboll ikväll o martin har tven! aja,kanske går över till Ida sen o fortsätter en bra sommardag! jag hade nästan glömt bort hur underbart det där med sommaren o hur mycke som känns lättare nu! o de är så skönt att teorin är avklarad!! känns skumt att nästa gång jag slår upp en läxbok så har jag valt de själv! fantastiskt!! klippa mig ska jag hinna göra!! äntligen få av det här ruffset! o bli snygg till studenten! måste testa allt ihop!
Här kommer min student outfit:

Klänning från twist and tango i Sthlm. helvit me ett sidenband som ja köpte till den i midjan i cremefärgat ungefär,lite vitare än cremefärg kanske! =)

Vita skor från bianco footwear. lite klack på dom så man orkar springa omkring i! ;)

trosor i spets från gina tricot. inte string men inte vanliga heller, lite halvstring typ..=)

örhängen från sister(Dazzling är märket) hängande me vita pärlor..

Guldögonskugga och färgad läppglans från make up store.

Liten vit väska från H&M.. enkel, smidig o bra me plats för de viktigaste!

Vit bolero? heter de bolero? en sån man har till klänning ifall de skulle bli kallt på kvällen över axlarna o sen slutar den under brösten..en sån inhandlad från Gina tricot.



Sådär ja,lite onödigt vetande men nu vet alla som läser min blogg hur jag ska se ut..:) sen blir de självklart noggrann rakning,insmörjning på benen me olja o grejs..till de blir de en god parfym o sen iväg!!:) fan va kuul de ska bli! längtar!!
På fredag ska vi klä vagnen o äta lite hos Anci..de blir nog trevligt,eller jo de blir kul! däremot så skulle jag gärna vilja slippa morgondagen då vi har treornas dag o ska vara utklädda..fan ja vill inte!buuuuhhäää!! men men..
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0