söndag!

Idag sov jag till 11,fixade frukost och nu satte jag mig här! ska strax in och duscha,gå ut lite i solen,kanske kolla marknaden? vem vet!=P sen blire plugga plugga! hittade en kul lista!

Just nu är jag: trött,lite stressad över pluggandet
Vilka kan få dig att må dåligt: jadu de är väl endel som kan få en att bli ledsen
Hit går jag helst: vet inte..
Vad åt du senast: frukost, två rosatde fullkornbröd
Vem fick du mail av senast: resedagboken
Senaste bussresa: hem igår från stan.
Manchester eller jeans: jeans
Sover du naken: nej alltid me nåt på mig..
Vad gör du när du inte kan sova: går upp o kollar på tv/läser mig till söms.
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: stan.
Hur många dagar i veckan går du på fest: länge sen nu
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: ja visst?
Vad tycker du om Lunarstorm: jag har tagit bort min.
Favoritfilm: jag vet inte, jag har nog ingen..
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: nej aldrig..
Är du ett intellektuellt geni: nepp, men jag är ingen dumnöt heller;)
Är du den som avslutar telefonsamtal: beror på vem jag pratar med
Vad gör du om tio år: Har flyttat, har barn,har ett bra jobb.
Vad gillar du för kakor? cafe cookies
Vad äter du helst till middag? Kyckling eller lax
Varför är du inte vegan? för att jag är demivegitarian.
Vad heter ditt husdjur? har inget här hemma, men ute hos familjen. Hunden chess, katterna: Moses,Tuffis och Igor
Vad har du på dig just nu? ett par grå peakbyxor och ett prickigt linne från gina..
Vad har du för frisyr?  utsläppt och tovigt
Hur många timmar brukar du sova per natt? kanske 8 timmar?
Vad dricker du helst till maten? bubbelvatten
Vad dricker du helst på fest? cider
Vad åt du till frukost? två smörgåsar me ost
Vem hånglade du senast med? Min älskling
Vem saknar du? Sandra<3
Är du pinsam på fyllan? beror väl på..men oftast nej,
Skriver du dagbok? ja..min blogg är ju lite som en dagbok
Vad gjorde du sönder senast? våran datamus som åkte i golvet när jag skulle flytta i ordning här hemma
Har du blivit hotad på telefon? nej
Vad var det senaste du köpte? smink på makeupstore, trosor o halsband från gina tricot, väska på HM,present till pappa.. lite sista minuten shopping till studenten!
Vad har du dåligt samvete för? ingenting.
Vad heter ditt favoritgosedjur? har inga namn
Vem kramade du senast? Martin
Vad är du beroende av? tuggummi!
Har du duschat idag? nej,jag ska duscha efter jag skrivit klart!
Vem vet mest om dej? Sandra helt klart, ingen vet ett knyst de hon vet, alltså knappt Martin..hon vet allllt om mig,varenda detalj i mitt liv och hur jag är, vad jag tänker om olika situationer och vad jag brukar säga när de är bra/dåligt..vet inte hur jag ska sammanfatta med "allt" men allting vet hon!=)

Jag ska hoppa in i duschen nu o sen ut i sooolen! nehe,nu skriver Stålis,blir väl sittande ett tag till här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0