studenten!

I lördags var det äntligen dags,den dagen jag hade gått och väntat på i 4 år! det var nu det skulle hända, min student!! dagen började mys med champagnefrukost,sen gruppbild på stora trappen, sen viedare in i klassrummen,vi hade knytis,skrev i mössorna,mådde allmänt bra.. sen vid 14tiden var det dags för aulan! film visades,rektorn pratade o sen var det dags, alla 4 bara rusade ut till fönstrena o sen var de dags att gå ut till stolta föräldrar! haha min skylt måste ja bara lägga upp,de syns vem som har klätt mig,kan tilläggas att jag har lackskor också på de kortet! jag gick ditåt och fick saker runt halsen, sen såg jag henne, hon bara stod där! min Sandra hade kommit heeem!! 2 veckor förtidigt?! Men nej då, hon hade kommit med flit för tidigt, o i alla dessa mejl där hon bad så mycke om ursäkt o skrev om hur mycke hon ville vara med på min stora dag var alltså påhittat? JAPP!så var det! hon hade vetat detta sen i november..haha galet glad blev jag!! ska umgås me henne idag! nej nu slänger jag in lite bilder.. justja,jag har klippt mig korthårig också..den ni!;)  Jag fick så himla mycke fina presenter,blommor o grejer.. smycken..klocka av martin..ralphlauren parfymen, halsband, grejer till hemmet jag ville ha..asfräsch vattenkokare,kniv,kastrull,salldsbestick,skål,pilgrim-örhängen,pengar,presentkort.
Jag fick ett så fint kort som var skrivet så himla rart också.. jag blev så rörd..
"Moa nu är du student.Många års slit i skolan är slut! nu har du ett blankt papper framför dig. Jag är övertygad om att du kommer fylla din framtid med positiva saker.
Moa, ditt sinne för humor och din envishet kommer att leda dig framåt! Jag minns din gamla dröm, om att jobba på galne gunnar! men nu har du kanske ändrat dig?;)"

så jäkla kul!! hehe..nej nu ska jag göra i ordning mig,blir shopping,mys me Sandy o sen körlektioner..dubbel!!=)

Puss!
image15
här kommer några flera bilder:
     

1. Min stora studentskylt..
2. Posebild på mig;)
3. skolgården me alla förvantasfulla familjer
3.jag o alla min tjejer. från V: bella,jag,emelie,sandra,ew.
4.Jag o min älsklingsMartin<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0