vuxen?

I morgon ska jag iväg o jobba en dag för att lära mig ett nytt ställe vi ska vara på..måste upp tidigt så nu ska ja lägga mig kika på film o mysa ner mig i sängen,varför ser man inte på film i sängen oftare för? de som är så gosigt=) Martin kollar på fotboll me hans systerson o sin pappa så tre grabbar,en cola o en fotbollsmatch,bådar inte gott,haha..:P men än så länge så tycks de gå bra.
Idag handlade vi 2 matlådor o öppnade ett gemensamt konto, vuxenpoäng igen..haha..;) Nej men bra att ha ett gemensamt så vi kan betala alla räkningar ifrån osv..sen när man får fast anställning så kan man ju lägga in en extra lapp för kommande resor vi ska göra!:) nej nu blire medecin,borsta nötterna,smörja benen o lägga fram arbetskläderna..Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0