=)

En riktig kanonhelg har jag haft! Konserten i fredags! födelsedagsfirande hos Ida,hon blev jätte glad för väskan ska tilläggas,sa typ tack 7ggr den dagen..haha:) sen blev de hem till Pierre på grillkväll/fest och sen in till lotus..de var länge sen jag var ute,men med rätt sällskap o när man är massa glada tjejer som vill dansa så blir de bara kul!
Nu är de en soft vecka som väntar me mycke ledig tid som jag kan lägga på teoläsning och sova länge på morgnarna,de behöver jag!
Fy fan vilket pissväder de är ute också, nödvändigt för mig att fixa håret i morse när de bara tog max 10min så var de lockigt igen!haha,yeah så kan de vara.
nej nu ska ja fixa,ska käka lunch och sen ska jag träffa stålis o plugga teo! Busy day!;)
Älskar dig Martin,du är så underbar!!



Martin la in sina bilder från sin mobil,hittade den hära från nyår,tyckte den blev bra..jag blir aldrig bra på kort i vanliga fall så den här bjuder jag på..Jag o Karro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0