ÄlsklingsMartin..

Han är allt för gullig han, brutalaste väckningen i morse bara,dödskittla mig så jag höll på att tuppa av!=P
Men nu gick han till jobbet o jag sitter ensam här hemma o saknar honom,han gick för en kvart sen!! haha..knäppt, pinsamt o underbart är det att vara kär!! Men nu ska jag sluta o drömma framför datan,sitter o kollar bilar,skor o grejer jag vill ha,typ en ny säng,sängbord,klädskåpet men de skulle endå inte få rum,men till nästa ställe kanske=)
Jag måste skärpa mig nu o sätta mig o plugga teori! Måste klara de här!! Blev ju väldigt glad att Ida klara sitt igår,grattis gumman!!=)
Måste gå ner o beställa tårtor också till la studenta:)
Nej de var allt för nu..kanske uppdaterar senare!

____________
Mycke senare närmare bestämt kl 22.53:
Jag är så sjukt trött att ögonlocken nästan stängs automatiskt nu, men jag måste bara få skriva ett par rader om att jag nyss gjort klart min sista uppsats i psykologi, detta innebar för mig att jag nu är färdig med skolan, har inga rester och inget som "hotar" mina betyg, nu ska jag kunna gå därifrån som en lycklig student! Fan de kändes nästan som en slags "befrielse", jahopp,skrivit klart min uppsats och nu behöver jag aldrig mera plugga förrän jag själv vill det och jag ska jobba nu ett tag för att ta reda på vad jag vill bli när jag blir "stor" haha, nej men detta känns så sjukt bra! Lite stadskörning idag och sen i morgon ska jag ha körlek. en dum jävel som avbokat en perfekt tid, så den norpade jag åt mig! nej men personen fick väl förhinder, dumt annars, de finns ju inte många tider kvar nu! Hoppas de kommer gå bra! Nej nu ska ja sova! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0