äntligen!!

Min älskling kommer hem snart!!!! Personen som ligger mig varmt runt hjärtat,personen som vet "för mycket" om mig,haha kan man veta för mycke? saker ja inte sagt till nån någonsin,inte ens Martin vet,de vet den här människan! den som får mig glad o lycklig o strålande,min älsklingsvän kommer äntligen hem och saknaden går inte att beskriva,den har varit skör som glas och nu kommer hon äntligen hem!!!!! Min Sandra!!!=)
det var dagens stora guldkant,mejlet där hon skrev datumen för avresa från NZ! och de är ju fan snart ju! i juni är de ju förfan:)
Idag var en lång dag, vakna,käka frukost,upp till dummusikalen,sen till bilskolan,köra dubbelt upp och sen plöja pärmar igen,sitta vid datan,träffa mamma,köra,sen garagelektion,hemresa,äta,nu sitta här o senare pussycatdolls! Ja älskar såna där program haha,typ "lyxfällan" "du är vad du äter" "top model" "efterlyst" "jakten på en mördare" är min största favoriter! jag följer ingen serie längre, de gjorde man alltid förut,ja kommer ihåg sunset beach,fan va insatt jag var och hur sur o nyfiken på samma gång ja var när jag missat ett sånt där avsnitt där allt upplöstes, cole är ihop me caitlin,gör hennes mamma gravid, annie kidnappar olivias barn till caitlin,som säger att de är hennes eget och sean hennes bror visste allt! haha,gud vad jag minns den serien!:P
Träffade på en gammal klasskompis från Barva,han såg så vuxen ut men han var trevlig o snacka på som aldrig förr!hehe,sånt gillar jag=P
ska bli helt underbart att få sova ut i morgon! ja ska minst sova till efter 10! minst!:) sen blire köra på bilskolan, börja inhandla tallrikar,glas o sånt me mamma till studenten,fan de är ju inte nu i helgen men nästa,fy faaan va kuul jag ska ha! äntligen!! nu ska ja springa in o duscha lite o sen bädda ner mig i soffan brevid Martinplutten!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0