För mycket att göra på för kort tid..

Precis, jag är snart klar med allt mitt slit och kan då äntligen börja mitt liv påriktigt! Känner mig inte riktigt som mig själv, det är väldigt stressigt o massa att fixa, mens o skit gör allt värre!
Jag ska lämna
en psykologi uppsats
ett arbete i KUH.
ett arbete/uppsats i religion
ett nationellt prov i svenska ja missat
o eventuellt ska jag skriva ett dataprov så jag får mitt G, de känns ju värt eftersom jag var med i ettan på dessa lektioner men missade en liten grej jag totalt glömt bort..
sen är de massa skit me musikalen, ringa runt o skriva runt till alla..Åhh!!
Nämnde jag att jag ska ha gjort klart allt detta tills på onsdag nästa vecka o inte börjat me arbetena? Nej de gjorde jag inte o jag känner mig för stressad för att ens sätta mig ner o börja, ska sitta i helgen o plugga me bra musik o god frukt! Yes, jag känner mig rätt duktig, inte ätit godis på flera dagar nu,inte köpt fastän jag varit rejält sugen o det finns ju flera duktigare människor som tränar flera ggr i veckan o det är inte jag, men jag är medveten om att jag inte längre ser ut som jag vill så jag jobbar på de, bli lite snygg till sommaren! Martin var så söt o sa: Men vadå, du är väl inte tjock? du har ju en jätte sund o fin kropp, du får inte gå ner för mycke, för du är redan snygg!! haha, han är så fin min älskling! Han gillade min lilla foto grej jag gjorde i sovrummet igår, satt upp en massa minnen på oss från resor o sånt, det blev riktigt bra måste jag få säga!!

och jag måste få tjata lite här på min blogg, jag längtar så himla mycket till när vi flyttar härifrån! De är så skönt att vi är på samma nivå i livet, ingen av oss kan komma o säga att vi inte passar ihop för vi matchar perfekt nu me våra framtidplaner o tankar om livet, de är så skönt att han finns i mitt liv!
haha,igår berättade jag att jag enbart gick fram till honom den där gången på krogen för att han såg så himla het o farlig ut,haha.. jag gillar spännande män, ja dras till dom;) hehe, inte så farligt som de låter men så är de..svårt att falla för snällhet, gillar dryghet(till en viss gräns) så första gången vi träffades så körde jag direkt på den lilla dryghet jag hade...vilket inte var mycket eftersom man smälte av hans utseende o han nappade! Jag som trodde att jag skulle få ett ragg, nej då, jag fick en pojkvän som blev min sambo..ja jävlar ja, det var härligt det!
och nu ska vi dra härifrån tillsammans, såå härligt! Livet är ljuvligt o jag har nån att dela allt det härliga med!
som singel är man fri och kan göra vad man vill, hur o när man vill, men i de långa loppet så är de mycket mysigare att laga en maträtt o ha nån mittemot en när man avnjuter det, sitta i soffan och kika på en film, nån att hålla i handen, nån att gråta för o säga sina innersta tankar, nån att skratta med, nån att klia på ryggen, nån att disskutera saker med, nån som ställer upp, nån att tvätta till, nån att handla med, nån att gå ut med, nån att sporta med, resa, mysa,pussa,krama,dansa o röjja på konsert med,nån man kan bygga saker med som man inte kan bygga med vänner, ha de där speciella bandet o känna att bara att ha den personen i lägenheten är så himla härligt!!!
Vänner kommer o går, o Martin han står kvar..har mognat så mycket o jag tror att vi av varandra mognat så mycket att nu vet man verkligen vad som spelar roll o de som är totalt obetydligt, det som varit, dom ex man har, saker man gjort o sagt,snesteg man gjort i tidigare liv, de spelar ingen som helst roll..det sköna är att det bara är jag o Martin som vet vad som försiggår bakom stängda dörrar, bara vi som vet sanningen om allt jag skriver om o säger, o folk får tro exakt vad dom vill om oss, ja kunde inte bry mig mindre..o de är dagens ord o dagens sanning: Jag kunde inte bry mig mindre!!!!!! Jag älskar dig så mycket älsklingsMartin!!!<3

Mina favoriter just nu, peppande låtar:

oasis- wonderwall

afasi&Filthy- jag kunde inte bry mig mindre

infected mushroom- ratio schmatio

depeche mode- try walking in my shoes

De jag lever på typ:

bubbelvatten

vindruvor

tuggummi

Nu ska jag städa undan lite här o slänga i en maskin tvätt! I morgon bär de av till sthlm me mamma o ska köpa studentklänning,skor o sånt smått o gott!! Har köpt ett par så jäkla snygga peak byxor o massa vårtoppar på gina tricot.. sen har jag äntligen "vågat", jag har köpt ett par örhängen, ett par silverringar, kanske låter en anning snobbigt men jag kan verkligen inte köpa från H&M o sånt,de känns inge snyggt på mig! även fast jag kan hitta i billigare affärer, har försökt, har ett gäng nånstans...aldrig använda..jag har nästan bara pilgrim, såna där små pluttar i olika färger o vita pärlor, men som sagt, nu har jag köpt ringar för första gången tror jag? haha, dom är sjukt snygga o från märket "dazzling",köpte dom på sisters..

och till sist, gamla bilder är bland de roligaste som finns, så man har sett ut! haha.. jag måste slänga in en gammal bild på Martin också!


Gammal bild på Martin! hehe..


haha ja jävlar vad man sett ut, längsta ögonbrynen o för mycket o ljus foundation! jacke, en gammal kompis brevid!

Puss//M.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0