Kreativa dag..

Har haft massa att göra hela dagen men jag är på sånt bra humör så det har gått riktigt bra me allt idag!
Gick upp vid 8 och duscha, sminka mig,platta håret ordentligt(Jag slarvar alltid på morgnarna)=P, sen åkte ja till skolan, kom till o med i tid till 9! sen skulle vi tydligen plåtas inför musikalbladet så de var bara o le..
Åkte till sjukhuset på ett litet läkarbesök, sen körde jag i stan idag med, från sjukhuset och inåt stan,storhandlade, åkte hemåt, packa upp, slänga i en tvätt, städade,diskade,plockade upp o bäddade, tog fram kycklingen..och om nån timma kommer älskling hem, äta,diska o sen dra iväg till konserten!ska faktiskt bli riktigt kul! Imorgon blire party och söndagen går åt till att slappa,läsa teo och skriva klart psykologin. såg ju Anneli o Flipp också, så himla underbart söt lilltjej!:)
nej nu ska ja slappa framför tv me vindruvor och vänta på att pappa ringer mig!.=)
---------------------
En massa timmar senare:
4 vänner i en bil en fredagskväll kan vara najs efter en riktigt bra konsert! haha,har inte skrattat såhär hysteriskt på länge..så mycke interna skämt..Martin min lille clownpojke,haha..;)
I morgon ska ja på födelsedagsfest,nu ska ja sova så jag är pigg o fräscha eftersom hennes släktingar kommer också, hoppas hon kommer gilla våran present, de är lite hon,lite rockig men inte "estet" liksom, utan mera trendig fast endå,äsch ja lägger ner, vi har köpt en väska från bonerocker som vi hoppas att hon gillar! :)
Nej de var allt! Lite bil träff idag också, inte för att ja e de minsta intreserad men vafan,har man en halvlullig Ida brevid så blir de bara kuuul.=)
Älskar dig Martin min älsklingskille!Pussspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0