Kreativt

Jag fick för mig nyss (o de var på tiden) att den där klädhögen som bara växer o växer i min garderobshylla inte var nå rolig så jag har rensat ur nu o fyllt en hel väska me grejer ja ska ge till nån uff/myrorna, de ser så tomt ut nu,haha..men de behövdes som sagt!
Hela dagen var kreativ,massa plugg o de går framåt,sen stadkörning,ska köra i morgon vid halv 10 o sen plugga vidare på skolan me stålis förhoppningsvis,roligare att plugga med nån o inte sitta själv o läsa!
pratade me Karro också, vi ska ha myskväll me massa spel o myspys snart!! ska bli jätte kul!
nej inget intresant o berätta, musikal premiär i helgen,blir o va där länge,*suck*
nej nu ska ja gå o pussa på Martin..
Jaa men de var allt för idag..
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0