Lång dag!

Idag har jag gått upp tidigt,ätit o fixat mig tidigare än vanligt,kört stadstrafik me bilskolan,plöjt pärm efter pärm så de enda jag har i huvudet är trafikregler,"här får du parkera" "spärrlinjen får inte överskridas om den är heldragen", "om du parkerar den 31jan på en datumparkering så måste du stå på den sida där husnummrena är jämna", "du får högst ha en last på 260  o varav 20cm på varje sida får sticka ut" "om du får motorhaveri på en väg där gränsen överskrider 50 så är du skyldig att ställa ut en varningstriangel och slå på varningsblinkers" "dessutom så rensar inte en katalysator bort all koldioxid" "att koloxid är en luktfri farlig gas" "att när huvudled upphör så gäller högerregeln i alla vägkorsningar" "om jag har dubbdäck på min bil så måste även släpvagnen ha dubbdäck" "sommardäckens mönsterdjup måste vara minst 1,6mm.." gaaahhhhh!!! jag blir tokig! haha men kul sen att man får sin lapp för allt slit,de är ju trots allt frivilligt:) Nej jag ska på kurs nu kl 18! slänger bara in en kul lista som jag hittade på AH:s blogg,tack tack;) kommer vara helt död efter denna dag! så är de! Kul för mig,ska sova länge!


Kontakten med min kvinnliga sida:

[x] köpt en hårfön
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] pratat känslor...nykter
[x] skrattat under en romantisk komedi
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[-] insett storheten hos barbra streisand
[-] lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[x] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[x] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att få blommor i present
[x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] blivit arg utan anledning
[x] gråtit efter 9 fyllda år
[x] brytt mig om hm:s val av modell
[-] insett storheten i linda skugges krönikor
[x] kramat en kille
[x] dansat

Kvinnliga: 20 av 22


Kontakten med min manliga sida:

[x] ljugit om hur mycket jag har druckit
[-] ätit en blodig stek
[-] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] styrketränat
[-] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[-] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[-] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[x] läst en bok av jan guillou
[x] läst ett nummer av slitz
[-] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[-] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[-] gått på en ulf lundell-konsert
[-] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] diskuterat bröst, (mina egna!haha)
[-] gjort lumpen
[-] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[-] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[-] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] lagat någonting på egen hand
[-] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan
[-] tävlat i att dricka öl
[-] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Manliga: 8 av 24

Jag är nog trots allt väldigt tjejig om man ska från den där listan, eller nej, jag är tjejig,kan va fnittrig,flamsig,ytlig(alltså ja bryr mig om mitt utseende,inge annat!),shoppa,cosmoplotian är gott och sex and the city är bäst!haha.. de var allt för idag! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0