Lediga dagar..

Känns som jag varit ledig i en hel evighet och skönt har det varit!! Har bara kunnat haft roligt och tänkt på peppande saker, det som känns allra bäst just nu är körkort,student, söka flera jobb,min o Martins framtidsplaner, bilköp,gemensammare ekonomi och att dra från denna håla, så trött på allt,känner mig nästan bitter i emellanåt men jag får lov o ursäkta mig med att jag faktiskt gått i skolan flera år nu o är skapligt trött på människor som inte ger mig nåt i utbyte utan som tror så mycket o vet o kan så mycke, jag är trött på falska vänner och på sliskiga killar, jag vill aldrig bege mig ut i singellivet, trivs så bra som jag har det! Visst så har ett samboförhållande sina mörka sidor också,man är mera låst o sånt, men jag har kommit på att det är faktiskt där jag trivs som allra bäst, jag vill ha krav på att ringa o planera vad vi ska äta o hur vi ska tvätta, aldrig varit så lycklig som nu och jag är så peppad på framtid/familjeplanerna vi har,ska bli så underbart att dra härifrån!! Kommer knappt sakna nåt här i stan förutom vännerna,familjen o djuren hos mamma o pappa!:/ Men de är smällar man får ta för att komma ut i livet.

image2

bara slå sig fri o gå. Min älsklings Igor ovan!



chess<3


Min älsklingskille Tuffis jag köpt en gång i tiden!=) <3



världens bästa Moses.

haha, jag o mina små djur, dom är de bästa med att komma hem till mamma o pappa..fast Martin har ju hittat en ny älskling som han fick provköra idag, en fyrhjuling o när han kom tillbaka så rann tårarna på honom så ja undra om den var så fin? Men han svara bara att faaaan den går ju så fort att tårarna sprutar! haha.
Nej nu ska jag sova!

Godnatt! //Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0