Lugna gatan..

Nu är de helg för min del, är ledig fram till måndag! så skönt! ska strax iväg till familjen,åka till strängnes o bila lite=)
Nej men de ska bli en lugn helg för min del,vi ska ha myspys helg me film o plugga ska jag också göra!<--mycke viktigt!
Kanske ska träffa emelie också,men är ju verkligen helt pank nu så de får bli nåt lugnt som inte kostar pengar!
Varför ska de regna idag för? skulle vart skönt att bara sitta ute o lapa sol och en glass juu!!
Nej nu ska jag gå i duscha o fixa i ordning mig, nödvändigt o fixa håret idag? ehh nej! man får se skabb ut,de regnar ju!=/
och Karro om du läser de här, kollade i din Bilddagbok där du la ut bilden på oss, sötis texten till! Vi måste hitta på nåt snart!
Fast känns som man alltid säger så till folk överhuvudtaget, bättre o inte snacka så mycke,utan att göra de också;) ska hinna träffa min Sara F också<3
De var allt för nu!!
Im walking on sunshine//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0