mina "svagheter.."

Japp här följer en lista på mina största "svagheter",kan- verkligen -inte -motståå -saker- i- livet -lista!

*Först o främst, min älsklings Martin förstås!

*skoor!!!! min största passion i livet, jag är som ett barn i en leksaksbutik på skobutiker!, åhh va mycket snyggt dom har o dom snyggaste står i min hall just nu<3

*Läppglanser, jag kikade igenom mina sminkprylar och i min väska, jo, jag äger endel.. mycket smak ska det vara o en transparent färg!

*Kläder, toppar, tröjor,linnen,you name it, det går inte en månad utan att jag shoppar nånting, faktiskt!=) gina tricot har så mycke snyggt nu o zara i sthlm, o MQ kommer alltid ha det man vill ha!

* vindruvor, dom ska vara gröna, lite hårda, pyttelite sura o nysköljda, då tar de inte lång tid innan skålen e tom! =P

* Infected mushroom- den absolut bästa gruppen som bara låter bättre o bättre i mina öron även fast många tycker de är mest skumma ljudslingor sammlat i ett! ;)

sådär ja, fyller på såsmåningom me andra fjanterier som bara ja kan roa mig med!

Idag har jag vart i sthlm o shoppat studentklänning,skor,en liten tunn kofta att ha över om de blir kallt på kvällen.
ett par röda skor me lite klack, 1 grå topp på zara o en röd klänning typ, köpt på zara.. sen blev de leggins,en liten buddha till martin eftersom ja råkade tappa den andra ja köpt åt han i golvet så armarna flög bort *skämms* men nu har han fått en ny iaf, yes o lite annat smått som e nödvändigt! =)

Är iaf jävligt nöjd me mina vita skor ..så fräscha,försökte hitta dom men de fanns bara svarta på deras hemsida men slänger in en bild ändå för skojs skull! Me like them, inte för hög klack,då går de inte att springa omkring o hoppa runt på flaket, inte för pråligt men endå klass på dom!



Nu ska jag gå o lägga mig brevid min snuttis!Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0