så skönt att veta..

Så skönt att veta att jag kommer dra härifrån om tillfället bjuds, så skönt att jag o Martin har samma planer, så skönt att börja träffa nytt folk och sortera bort dom man trodde gott om men som visade sig inte vara det,orkar inte lägga tid på människor som inte ger mig nåt i utbyte..ska bli så kul att ta studenten o komma bort från denna äckel stad, här vill jag inte leva o bosätta mig.
och om de nu mot allt förmodan skulle ta slut med Martin, vilket jag har himla svårt att tro tanken ens så drar jag själv, när ja lämnar denna lägenhet o får klartecken från annat håll, då sticker jag..eller rättare sagt,vi!
Ska plugga så jäkla mycket teori nu så de ramlar ur öronen på mig,haha.. nej men det går faktiskt framåt,det är skönt att se att man gör framsteg i både kör o teo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0