stadskörning o planering!

Yes, idag har jag kört runt inne i stan(Centrum alltså),  känndes helt sjukt bra, inget krångel eller motorstopp alls,fan jag måste klara det här! men mamma sa att det är klart jag fixar detta,inga problem, men själv kan man ju känna sig fummlig men körde säkert 2 timmar,inte bara i stan då, åkte runt på söder, på djurgårn,massa rondeller o landsväg m.m. =)
så var jag o Martin på stan o sprang rakt in i mitt ex o hans mamma,haha maxiotur!=P så vi gick o hämtade hans pass och köpte present till Ida, så nu blir det både konsert på fredag och födelsedagsfest hos några vänner på lördag!!=)
fick lite av mina betyg idag, fan va bra de kändes! o så skulle vi sjunga studentsången,nu är de nära!!! idag är det exakt en månad kvar tills allt är över, skönt att lämna skolan o fokusera på jobb o ens eget liv!
Just nu står min baby o diskar,¨tror jag ska gå dit o vara lite sällskaplig nu!  nej nu rackarns börjar han hänga tvätt också, duktig kille,han lär sig;) hehe, nej då, han kan ju!=)

De var allt, jag vill ha pengar så jag kan shoppaaaa!!! Tycker om att springa runt själv helst, då behöver man ta noll hänsyn till dom andra utan kan gå in o ut i samma butik flera ggr o prova allt man vill!
Skulle vilja ha ett par till skor också, men de får ja hejda mig med, har ju så många!
Nej de var allt! Bratackhej!
Älskar dig Martin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0