=) va bra!!

Idag har det vart en lång dag, kom hem nyss från teatern, de blev riktigt bra faktiskt till slut för alla som kämpat för att få ihop musikalen:)
sen har jag köpt skor och träffat mamma,stadskörning o kört massa i stan o övat mig på när de är tät trafik,de gick förvånansvärt bra!
När jag kom hem så satt en lapp på dörren där det stod: Hej älskling, välkommen hem.du är underbar!!
sen gick jag in o allt var släckt, förutom alla ljus vi har ställt framme brann o Martin låg i soffan o kika på film, jag gick in på toa o satt mig o under handfatet så satt en lapp till där de stod: glöm inte att du underbar!
allt var ihopplockat, allt var så rent o fint, disken var diskad o inställd i skåpen, alla kläder var ihopvikta o sängen var bäddad, alla saker: papper,böcker o skor stod i en prydlig rad där dom ska stå! så himla fint! jag blev helt varm i hjärtat! Jag älskar min Martin, han är fantastisk och får mitt hjärta att slå volter om,om, och om igen!det är det kärlek handlar om, jag är så glad! Nu är jag mest trött och ska strax gå o lägga mig, blir att åka hem till familjen i morgon för de är ju mors dag, måste hälsa på alla djuren o ge mamma presenten, jag hittade den där toppen hon kikade på o ville ha på tuna park men som inte fanns i hennes storlek, men hittade den på stan o handla den, den var fin och hon kommer nog bli glad, eller hon kommer bli glad, eftersom hon så gärna ville ha den:)
sen blir de god lax me potatis i morgon hos dom vilket inte sitter helt fel;)
Nej nu ska jag ta en dusch o lägga mig o läsa lite! de var allt för idag,läs o njut av min blogg,haha!=P
Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0