Väder som stillar mitt samvete..

Just nu ösregnar det verkligen! De är bra för min del, så jag kan sitta här inne och göra klart min examinationsuppgift utan att se solen glänsa och folk som går runt i bara linne utanför o vara avundsjuk på alla som får njuta och inte ska skriva hemmaprov! Usch detta var nog hitills den svåraste uppgiften jag har fått av min lärare,men å andra sidan så är de bara 2 saker kvar nu, jag måste ju bli klar med detta idag på Mvg nivån och sen är de psykologin som ska in nästa vecka vilket jag inte måste göra idag men de vore ju skönt att göra klart allt och slippa alla måsten. Dessutom så måste jag läsa mera teori och tvätta 3 maskiner idag också. Hoppas detta regnväder håller i sig så blir jag nog klar idag me allt.=P
Pratade med Bella igår, hon kommer hem snart vilket känns bra,saknat henne! Men vi har vart så dåliga på att hålla kontankten,blir ju så eftersom hon befinner sig i New york,kan tänka mig att de finns massa att göra o se.Lite sex and the city typ me dejter,uteställen,mysiga fik,restauranger och massa shopping!! ;) men det känns bra att vi vart lika dåliga på de där me mejlandet!
nej nu ska jag börja me hemmaprovet..*blää*
------------------------------------------------------------------------------------------------
en aning senare:
Yes nu är det klart!! Hemmaprovet är mejlat o kirrat! Nu är de inte mycke jag behöver göra som har med skolan att göra, så soft! Nu skulle ja kunna luta mig tillbaka men jag ska plugga teo, ska klara detta, jag är peppad nu när jag ser att de går att cykla i uppförsbackar också!!haha låter kanske löjligt men jag är så nöjd me allt nu! Jag ser ljuset i tunneln, vänner runt mig, familjen som ställer upp och min älskling är de bästa!<3 älskar dig Martin!!
Nu känns knappt nånting omöjligt, jag ska klara detta, bara o lägga på ett kol så löser sig allt annat också. snart börja jobba då,tjäna pengar, första prioritet är en större säng o så nya jeans o lite smink o skor..haha nej jag ska försöka bli mera sparsam, kommer tvingas bli mera sparsam eftersom man kommer ha så mycke räkningar att betala, men hellre de än rik o olycklig. Va ska man lägga pengarna då på om man inte har nån livsgnista? Men nu ska ja inte tänka så, ja har ljuset i mitt liv, vänner,familj,o min darling!Pusss
---
Ännu en uppdatering senare kl 20.15
Har nyss kommit hem från körningen,mera stadskörning, prickar rondellerna riktigt bra nu.=)
sitter här o drömmer om bilköp..jag o mina drömmar;P men de blir en bil till sommaren,skönt, åka runt me vänner o lyssna på as hög musiik=)

en sån här kanske? en svart vill jag helst ha..eller blå..



eller den hära var ju fin fin..



Nej,slut på drömmandet, back to reality! Nu ska ja läsa teo! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0